2019. szeptember 10., kedd

Képviselő jelöltek 2019: Dudásné Éva


A Szentmiklósi Szivárgó arra a lehetetlen küldetésre vállalkozott, hogy az önkormányzati választáson nyilvántartásba vett jelöltek részére lehetőséget biztosít ahhoz, hogy néhány gondolatban kifejtsék filozófiájukat, bemutatkozva ezzel a város lakói előtt, hogy miért érdemes rájuk szavazniuk. A jelöltek részére ugyanazokat a kérdéseket tesszük fel, hogy a részrehajlást kiszűrjük. A beérkezett válaszokat a szerkesztési filozófiánknak megfelelően, de érkezési sorrendben közöljük. Íme:

20/1 Dudás Pálné

Pár szóban mutatkozz be:

Dudás Pálné vagyok:
Közgazdász, önkormányzati gazdálkodás-szaktanácsadó, mérlegképes könyvelő vállalkozás- és államháztartás szakokon, pénzügyi tanácsadó valamint számos szakmai továbbképzés tanúsítványának birtokosa. Középfokú kereskedelmi érettségivel rendelkezem.
Tősgyökeres kunszentmiklósi vagyok, Vass Éva Katalin néven láttam meg a napvilágot Csupor Piroska és Vass Károly gyermekeként. Születésemtől folyamatosan a városban élek. 2 felnőtt fiam van, akik már önálló útjukat járják. Tanulmányaimat 15 évig a Kunszentmiklós és Vidéke Áfésznél, majd 26 évig a közigazgatásban hasznosítottam.

Miként indulsz (polgármester, képviselő) a választáson és milyen színekben?

Független önkormányzati képviselőjelölt vagyok, csak magamnak tartozom számadással. Választóim felé pedig annyiban, hogy a bemutatkozó programomban leírtak szerint képviseljem a város lakosságát.

Mikor döntötted el és mi motivált, hogy megméresd magad az önkormányzati választáson?

Nyugdíjba vonulásomkor azonnal új életcél keresése motivált. Azt tudtam, hogy 26 évnyi szakmai tapasztalatomat nem kívánom parlagon hagyni. Az önkormányzati rendszert mind a végrehajtói, mind a döntéshozói oldalról ismerem, lévén hogy szinte a teljes időszakban részt vettem minden képviselőtestületi ülésen/közgyűlésen. Kellően energikus vagyok és megfelelő célok esetén tettre kész.
Logikusan jött a döntés, hogy felhalmozott szakmai tudásomat képviselőként a város gyarapodása érdekében hasznosítsam.

A városvezetés mely része érdekel a leginkább és miért?

Szakmai képzettségemre és - gyakorlatomra tekintettel természetesen a pénzügyi terület, az önkormányzati gazdálkodás a szakterületem.
 Mi a település három legfőbb problémája és szerinted mi lenne azok megoldása?
Helyi szinten, a helyi adottságok figyelembevételével a közösség számára leginkább előnyös és jó döntések szülessenek különösen az alábbi témákban:
·       a környezetvédelem feladatainak ellátása, az állampolgárok minél szélesebb körű bevonása mellett – segíteni a környezettudatos életmód kialakítását,
·       az állampolgárok mindennapi életkörülményeinek javítása a városüzemeltetés feladataiban,
·       a helyi foglalkoztatottság legoptimálisabb irányba mozdítása területén.

Miért vagy Te a jó választás?

A legjobb választás vagyok, mert:
·       tősgyökeres kunszentmiklósi vagyok, ismerem a helyi viszonyokat,
·       széleskörű szakmai tudással rendelkezem az önkormányzati működés minden területére kiterjedően, a döntések során átlátom a végrehajtás során felmerülő problémákat is,
·       mint nyugdíjas, kellő idővel rendelkezem a célok végrehajtásához,
·       kellően motivált vagyok,
·       kellően agilis vagyok,
·       függetlenként kizárólag a szakmai érvek mentén hozok döntéseket.

Kit/kiket választtatnál még meg képviselőnek a jelenlegi jelöltek közül és miért?

Olyan jelölteket, akik eddig is már letettek valamit az asztalra és saját szakmai életútjuk igazolja, hogy nem üres ígéretekkel, betanult szövegekkel próbálnak meg gyors sikereket elérni.

Személyes üzeneted a lakosoknak?

Megválasztásom esetén a város vezetését erősítve, a célokhoz kapcsolódó döntések meghozatalában és végrehajtásában a minél magasabb színvonalú lehetőséget kínálom fel Önöknek.
Képviselői munkámat a politikai függetlenség jegyében, a szakmai kompetencia előnyeit felhasználva kívánom végezni.



Facebook
Hamarosan folytatjuk a többi jelölt bemutatásával...


Ha tetszik ez a cikk, akkor kövessetek minket a közösségi portálon is!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kérjük Önöket, hogy Felhasználói szabályzatot maradéktalanul tartsák be! Továbbá felhívjuk a figyelmét, hogy a Felhasználói szabályzat megsértése kitiltást von maga után!