2016. július 26., kedd

Köszönet







Az imént egy levelet kaptunk, melyben megkértek minket, hogy segítsünk. Hát mi megtettük. Íme a kérésük:

"Tisztelt Szerkesztőség!
Kérjük, az alábbi köszönetet név nélkül közzétenni szíveskedjenek.
Mert nem a név, hanem a tett a fontos."


(fotó: Job-center)

És íme a köszönetnyilvánítás:


"Ezúton is szeretnék köszönetet mondani, annak a fiatal hölgynek, aki anyagilag kisegített a kunszentmiklósi, Kálvin téri postán, ez év július 19-én.

Két levelet szerettem volna feladni, de elszámoltam a feladási díjat, ezért kevesebb pénzt vittem magammal. A bonyodalmak elkerülése végett pár száz forinttal kisegített. A címét kértem, hogy visszaadhassam a pénzt, de nem adta meg.

Ezért még egyszer nyilvánosan is, megköszönöm neki a segítségét!"


(P.S.: Amíg van emberség, van remény! Szentmiklós én így szeretlek! - a szerk.)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kérjük Önöket, hogy Felhasználói szabályzatot maradéktalanul tartsák be! Továbbá felhívjuk a figyelmét, hogy a Felhasználói szabályzat megsértése kitiltást von maga után!