2017. augusztus 30., szerda

Putyin intézkedett?



Örökre megváltozott ma Kunszentmiklóson az élet. Lehetne akár a cikk címe ez is, de ne rohanjunk annyira előre. Ma olyat láttam kishazánkban, hogy alig hittem a szememnek. A „Nagyábécé” felé haladva látom ám, hogy az utat javítják, azonban tudva, hogy Miklóson élek, ennek nem dőltem be, gondoltam ez csak valami délibáb. Aztán le is fotóztam, hátha valamikor ez még jól jöhet, amikor optikai csalódásokról fogok írni. De nem, nem optikai csalódás volt, ugyanis az egyik munkás megkérdezte, hogy „minek fotóztam le őket”? Ez volt a pont, amikor szembesültem a dologgal, mégpedig a zöldségbolt melletti macskaköves utat valóban javítják. A kérdésre is válaszoltam, hogy:
Nézze uram, ilyet én még nem láttam!

Bevallom remegő lábakkal mentem az ábécébe, hiszen tudtam, hogy valami végképp megváltozott. Ki tudja, talán ez is Putyin látogatásának köszönhető? Vajon az útjavítás is csak azért van, hátha a debreceni egyetem mégsem vállalja a tiszteletbeli cím átadását, és kényszerből ugyan, de Kunszentmiklós díszpolgára lesz Vlagyimir Vlagyimirovics?  Ezt nem tudhatjuk, bár nem lenne rossz…

Az biztos, hogy nem ma adták át a díját a Sportcsarnokban, hiszen ott civil szervezetek találkozója zajlott és majdnem ki kellett tenni a táblát, hogy „megtelt”.

A megnyitón előkerült az elveszett, Salacz László névre hallgató országgyűlési képviselőnk is, aki bizonyára most személyesen is tapasztalhatta az utak állapotát, melyek miatt biztosan lobbizni is fog a jövőben, hogy az illetékesek mielőbb rendelkezésre bocsássák a szükséges forrásokat és javíthassák az utakat.

A megnyitón beszélt még Lesi Árpád polgármester is, aki az elmúlt időszakban bizonyára új stylistot alkalmaz, hiszen egyre elegánsabb az ilyen és ehhez hasonló rendezvényeken. Már-már úgy fest, mint egy fess polgármester!

Viccet félretéve, az öltözködésén kívül annak azért örülünk, hogy a sokat szidott macskaköves utak javítása elkezdődött, valamint kulturális programokkal is egyre többször találkozhatunk. Ja, igen és a Szentmiklósi napok programja is egész jóra sikerült.

Ezeket el kell ismerni, köszönjük!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kérjük Önöket, hogy Felhasználói szabályzatot maradéktalanul tartsák be! Továbbá felhívjuk a figyelmét, hogy a Felhasználói szabályzat megsértése kitiltást von maga után!